1. června 2008

, drzost.

Fascinace urinem pokračuje, tak jak bylo koneckonců kdysi dávno předpovězeno, ba dokonce se šíří: jedna z navstev te vcera oznacila za "krasulínka", coz bych se stydel do sms napsat. Koupil jsem si párky v konzervě s trvanlivostí do roku 2012, asi vedlejší produkt kosmického výzkumu. Dnes je svátek dětí, nadělil jsem ti bramborový guláš. Jako trest za všechny podobné květnové stravovací prohřešky jsem si přikázal pět koleček kolem bloku. Poslední čtyři se mnou běhala nějaká cca pětiletá holčička. Celou dobu závodila, na závěr mě pobízela ještě do šestého kola ("panéé, estě jednóó). Krucinál, kde je nějaká úcta ke stáří?! Tvůj IT

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Čtyři roky není na konzervu nic výjimečného (slyšel jsem, že kdysi kdesi dvacet let po válce našli při vyklízení čísi půdy americké konzervy, otevřeli a ... byly ještě jedlé).
Ale vzhledem k předpovězenému konci světa v roce 2012 ani nemá význam se o delší trvanlivost pokoušet.

tracnik řekl(a)...

:-)