11. ledna 2008

, chápeš?

Nejdůležitější věcí pro jednu z tvých babiček je, jestli budeš kozoroh, nebo vodnář. Protože jedno z toho je prý lepší, ačkoli si vždycky myslela, že ne, ale pak si někde přečetla něco jiného a navíc někdo z rodiny byl/je/nebyl/není jakési jiné znamení, atd. apod. ad infinitum. Taky se prý máš narodit tehdy a tehdy, abys byl problematický a byl stejná pubertální svině jako jsem byl já. Podle druhé babičky a jejího kyvadélka jsi zase holčička, třikrát ověřeno. Šlendriánské horoskopy, hloupé kyvadlo! Milý (stále ještě) plode, raději jsem vědecky zadal tvoje jméno do generátoru přesmyček a hleďme, co mi vypadlo ... "specha napit" ... no jistě, nenažraný po tatínkovi, ještěže nekojím ... "chapat penis" ... hm, tak buď budeš zapálený onanista nebo psychoanalytik ... "pach piestan"... tomu nerozumím ... tvůj strýc byl teď přes Vánoce v Piešťanech ... asi budeš dost zatížený na balneoterapii. No koukám, že máš před sebou světlé zítřky. Nakonec jsem ještě cvičně do generátoru zadal jméno tvojí maminky. Vyšla z toho jediná srozumitelná přesmyčka, kterou mi ale tvoje maminka zakázala zveřejnit, protože její první slovo je "diagram", na což je tvoje maminka dost citlivá. Tvůj "stvac intrikan"

PS: Aha, tak to s těmi Piešťanami už chápu.

Žádné komentáře: