12. ledna 2008

, ani ránu bez plánu.

Jsi plánované dítě. S maminkou jsme si řekli, že porod bude asi nejlepší někdy během zkouškového období, kdy mi zůstane poměrně dost času na zmrtvýchvstání po oslavách tvého narození. A skutečně, sotva udeřil duben, oznámil jsem mamince, že jsem byl na dlouho plánované vasektomii a že si nemusí dělat starosti s kontrolou porodnosti. Maminka měla samozřejmě radost, jenže pak jsem řekl: "Apríl!" No a pak jsme se s maminkou společně tak dlouho smáli, až z toho maminka otěhotněla. Jsi plánované dítě o to víc, že tvoje maminka má porodní plán. To je popis věcí a postupů, které u porodu chceš (např. kdyby šla kolem Dáda Patrasová, ať se mi podepíše na miminko) a které nechceš (např. manžel nesmí u porodu za žádnou cenu zpívat). On je porodní plán určen především pro rodičky, ale neměl bych jako tatínek přítomný u porodu taky nějaký takový plán vyplnit? Některé položky jsou matoucí, tvůj IT

  • Gynekolog: zatím nemám
  • Dětský lékař: MUDr. Stejskalová, dnes již v důchodu
  • Dieta: jím vše, hlavně mi toho udělejte hodně
  • Způsob vyprázdnění: klystýr nebo Hegelova Fenomenologie ducha, pokud to tedy musí být rychle
  • Holení: kromě bradky si holím celou hlavu jedním vrzem
  • Nástřih: zbytečná otázka, jsem plešatý
  • Pupečník: to je nějaký eufemismus?
  • Darování pupečníkové krve: zdarma daruji pupečníkové sádlo
  • Měření miminka ihned po porodu: ano, IQ a délka penisu
  • Rooming-in: nemám aktivovaný
  • Dokrmování umělým mlékem: ke kávě snad, jinak řízek

Žádné komentáře: