13. ledna 2008

, mlčenliví soudruzi.

Někteří lidé jsou natolik infantilní, že si pojmenovávají předměty. Naše první auto se jmenovalo Pan Hakl, druhé se jmenuje Ruprt, třetí prý musí být Edna. Moje oblíbená instalatérská brašna, díky které jsem dostudoval vysokou školu, se jmenovala Monty (odpočívej v pokoji, nikdy na tebe nezapomenu). Bonsai Gapa, kaktus Radim, pohovka Křepelka (protože stála 3300 Kč), odpadkový koš Italský design, pánvička Něžná. Mobil se jmenuje Hajzl, hajzl se jmenuje Archiv. Milý Pišto, je mi to líto, ale tvoje postýlka se jmenuje Luboš. Jméno pochází přímo od výrobce a my jsme neměli sílu s tím bojovat, sorry. Asi před dvěma měsíci jsem ti koupil i teplého hrocha Jardu, ale nějak jsme k sobě našli cestu, takže se budeš muset spokojit s bezejmennou krysou. Tvůj IT

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Skoromůj plyšový pes se jmenuje Kráva. Mám ho o to radši.

tracnik řekl(a)...

Když už jsme u toho, tak moje malá švagrová pojmenovala svého plyšového psa Eschčvar. Jméno, které vám nedá spát. Naštěstí opět pomohl generátor přesmyček: "hrave csc". Roste nám z ní ambiciózní malá vědkyně.