30. ledna 2008

, ponožka.

Dnes jsi byl poprvé venku. Sice zatím jen na dvacet minut a na balkóně, ale zato už v tom skvělém kočárku. Tvoje maminka tam byla s tebou a pozorně hlídala - prý aby tě nepotřísnil holub. Mimochodem, je zvláštní, jak moc tvoje maminka nesnáší holuby. Člověk by čekal, že kolem toho bude nějaká anti-holubí teorie, nějaké trauma z dětství, nějaká nepříjemná asociace, ale nic takového. Prý jsou jen "prostě strašně blbí". Já taky holubům moc nefandím, obzvlášť od minulého silvestra, kdy mi jeden holub příliš zblízka pozoroval chlebíčky za oknem. Ještě k tomu kočárku, jel jsem pro něj včera večer k babičce a přes noc musel zůstat na chodbě před naším bytem (kočárek!). Maminka se bála, že ho někdo ukradne; já se spíš bál, že do něj někdo nablije. Nestalo se, ale uvidíme o víkendu. Taky jsem tě byl dnes přihlásit na pojišťovně, dostal jsi tam nějakou igelitku s reklamními letáky a tričkem, u kterého byl tento obrázek. Není ten soudruh na tu ponožku přece jen ještě příliš malý? Tvůj IT

Žádné komentáře: