23. dubna 2008

, the end.

Stý záznam by měl být něčím zvláštní, co bych tak jenom ... ha, už to mám! Končím s blogováním, byla to zábava, ale stačilo. Tvůj IT

PS: Aha, hm, takže zatím nekončím. Tak tedy, dnes si naše útulné 2+kk byla prohlédnout transakční protistrana. Jde o výměnu, za rozumný doplatek získáme další 2,5 místnosti a nový záchod. Co víc od nového bytu očekáváme? Pro tebe to znamená vlastní pokojík a většího plyšáka, pro maminku pohodlné křeslo a větší knihovnu, pro mě Nintendo Wii a větší ledničku. Odpoledne tradiční chill-out U Čápa. Dnes s námi k velké radosti zaskočil i doc. Etik Bubeník. Děkan chtěl probrat možnou soutěž na nadcházející studentskou konferenci, ale nějak jsme jako obvykle zkysli u marginálií. Hlavním tématem diskuse nakonec bylo, do jaké míry se má v rámci soutěžního argumentačního eseje specifikovat počet předložených argumentů. Tvůj tatínek tvrdil, že jich může být libovolné množství. Děkan tvrdil, že jich může být libovolné množství, třeba přesně tři. Doc. Bubeník tvrdil, že jich může být libovolné množství, třeba přesně tři, ať se studenti trochu mrskají. A to se prosím všechno odehrálo pod vlivem dvou piv bez předchozích požitků. Tohle zvláštní rozpoložení si mě našlo i doma. Na večeři jsem si chtěl samou radostí udělat nové mexické fazole Heinz. Tvoje maminka mi to povolila, prý když má Ištván brzy ten svátek. Fazole chutnaly opravdu tak nějak mexicky, což pro mě bylo zklamání. Dojedl jsem, smutně umyl pánvičku a tvoje maminka mi vynadala, že jsem si udělal na večeři fazole. Tedy řeknu ti, maminka umí člověka zranit na tom nejcitlivějším místě!

6 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Fakt koncis? To je ale skoda, byl to skvely blog! Zaple:-)

Anonymní řekl(a)...

To mi nemůžeš udělat!Rozmysli se, Ištváne, rozmysli, na blaho svých čtenářů pomysli! A co Tvá nebohá žena, když mi teď bude muset na iCQ popisovat, co u vás nového?! Katka S.

Radek řekl(a)...

A já si to tu zrovna přidal do čtečky :(

Anonymní řekl(a)...

To ale vůbec není pěkný!
(ale počítám, že to nevydržíš, tvůrčí přetlak a zpětná vazba od čtenářů...;))

Anonymní řekl(a)...

néééééééééééééééééééééééééééééé... potřebuji svoji denní dávku humoru :(
jenda

Anonymní řekl(a)...

myslím, že skončit je konečně první dobrý nápad