22. dubna 2008

, špatné rozlišení.

V noci si na mě zasedl komár, v dubnu, je to možné?! Většinu dne jsem s realitním makléřem, který má ještě užší a protáhlejší hlavu než tvůj tatínek, projednával záležitosti kolem koupě většího bytu. Pak jsem jel do banky vybrat obnos na blokační zálohu; u pokladny jsem se musel podepisovat dvakrát, jelikož paní pokladní se můj první podpis nějak nezdál. Nestalo se to v té bance poprvé a ani dnes jsem nepochopil, která že to část podpisu nebyla košer. Vzhledem k tomu, že můj podpis vypadá asi takto: P_, moc možností není. Cestou domů jsem vyzvedl výsledky tvých zdravotních testů, máš lehce zvýšené trombocyty (překvapivě nejde o hudební nástroje, nýbrž o krevní destičky). Všechny moje znalosti o lidském těle pocházejí ze seriálu Byl jednou jeden život, kde jsou krevní destičky takoví čtyřrucí sympaťáci. Vždycky jsem chtěl být bílá krvinka. Tvůj IT.

1 komentář:

Radek řekl(a)...

Já taky :)