29. února 2008

, G-word.

Cestou do práce mi volala tvoje maminka, že jsi právě poprvé řekl ... cituji ... "g". Co to má znamenat? Je možné, že bychom počali fyzika?! Na kterém slově začínajícím na písmeno g bys mohl mít zájem? Postupně jsem vyřadil výrazy goebbels, grebeníček, gulag, gymnastika a geriatrie. Zůstaly mi tak výrazy génius, gott, generální ředitel, gandhí a grupáč, tak si vyber. Nejspíš to ale znamenalo prostě jen to, že chceš už zase gargantuovsky glgat. Dnes jsem byl opět přítomen u rigorózní zkoušky, což je přežitek z doby, kdy ještě neexistovalo Ph.D. Jde o to, že ješitní a zamindrákovaní lidé touto cestou získávají poslabší titul (v našem případě PhDr.) před svoje jméno. Dnešní klient byl pěkný výlupek, jen co je pravda! Neoholený, bez saka, bez kravaty, bez chlebíčků. Kopie předložené práce nebyla podepsaná, na položenou otázku odpověděl nejasně, pokud vůbec, prostě jasný pacient. Ano, správně, byl to tvůj tatínek. Cestou domů jsem měl vyzvednout fotky z digitální předlohy zaslané emailem den předem. Byla by to dokonalá služba pro nás, sociopaty vyhýbající se teplému lidskému kontaktu, kdyby se to ovšem nemuselo vyzvedávat osobně. Do provozovny jsem dorazil ve 12:48, zrovna jim začala přestávka od jedné do dvou. Smůla, ale nic se nedalo dělat, musel jsem se hodinu poflakovat po městě. Koupil jsem si 1 párek v rohlíku, 1 levnou knihu, 1 zmrzlinu a 1 plechovku fazolí Heinz, že si jako udělám pěkný večer. Ve dvě provozovnu otevřeli a řekli mi, že jsem nesprávně a že jde o fotolab o tři vchody níž, který měl pochopitelně otevřeno celou dobu a jehož zaměstnankyně mají svéráznou životosprávu ("Stav se zítra na snídani, mám doma flašku ferneta!"). V levných knihách mají velikonoční akci. Tvůj IT

2 komentáře:

Melly řekl(a)...

Grog. Gambrinus. Grafenbergův bod. Gynekologie, geografie, galanterie. Taky by z něj mohl vyrůst gardista nebo garderobiér. Nebo hodlá se svým otcem sdílet zálibu v gastronautice. (To je ono! Konference se blíží... :-)
Ale probůh, proč si Pištův tatínek tak ubližuje a podstupuje obřady vedoucí k poslabšímu titulu, když už má lepší??
A ještě něco mi vrtá hlavou: proč variabilní symboly přihlášek na naši alma mater začínají zásadně trojčíslím 666?

tracnik řekl(a)...

Gaspáčo!

K tomu titulu: jde o ješitnost, fakt. Pak jde taky o to, že se s maminkou topíme v prachách a dost dobře jsme nevěděli, do čeho nejlépe vrazit 2x5300 Kč. Z čehož plyne, že maminka do toho šla taky a za měsíc nebo dva z ní bude rovněž doktůrek.

Vaše zjištění ohledně číslic té šelmy je zásadní, podejte prosím okamžitě zprávu Mgr. Jiřímu Stodolovi aka Panu Christnetovi. On už si s tím poradí.