4. února 2008

, deka.

Od strýců a tet z katedry jsi dostal hrací deku Chytráček (sláva, konečně vím, jaké je antonymum od blbeček). Deka je úplně super, když kopneš do plyšového míče, zahraje to písničku. Sákryš, kde já mohl být, kdybych měl takovouhle vymoženost! Fakt bych na té dece měl strávit nějaký čas a doufat, že se mi na stará kolena ještě nějak dovyvine smysl pro slaboproud, jelikož ta včerejší vyměněná žárovka dnes třikrát vyhodila hlavní jistič. Teď budu muset vyměnit celou objímku, což mi zabere odhadem asi tak týden. Ale kdo by se v mém věku chtěl sprchovat na světle, že? Posledních pár dní jsi strašný nespavec, dílem za to můžou větry, dílem zvýšený zájem o okolí (zejména o mobil, mléčné žlázy a dokument o skupině ABBA), takže dnes jsem dostal za úkol koupit jakési drahé "Probiotické kapky". Pochopitelně je neměli ani v jedné z těch šesti lékáren, které jsem navštívil, ale snad zítra. Brutální bylo, že poslední čtyři lékárny jsem prozkoumával v závěsu za značně odkvetlým chlapíkem, který sháněl jakýsi pružný teploměr a každé lékárnici dlouze vysvětloval, že rtuť je jedovatá. Díky za radu. Jestli dnes v noci budeš naříkat stejně jako včera, dám si jeden dva teploměry na lačno. Tvůj IT

Žádné komentáře: