11. února 2008

, spánkový dluh.

V noci jsem spal tak špatně, že jsem se hned ráno rozhodl zvážit. Jak nedávno zjistila tvoje maminka, před každým vážením je dobré se vymočit, neboť hmotnostní rozdíl může být signifikantní. A jak ví snad každý kromě tebe, jsme-li střízliví, močíme do záchodu. Takže právě tímto nezvyklým způsobem se tvůj tatínek hned časně ráno dostal tam, kde obvykle tráví většinu dne. Pravda, naše toaleta už předtím sem tam protékala ("sem tam" znamená, že protékala jen tehdy, když spláchla tvoje maminka), teď se ale ukázalo, že to začíná nabírat obrátky a někdo už by s tím měl něco udělat. Zrovna jsem začal pronikat do taje splachovacího mechanismu, když mi tvoje maminka hlásí, že umřela zářivka v kuchyni. Podle ní je to trest za to, že tě pořád jenom hyzdím, podle mě je to spiknutí domácích skřítků, těch nezbedných pomocníčků. Ó ano, jak správně tušíš, musel jsem tedy opět do toho oblíbeného elektro-obchodu (pokud jsi již zapomněl, podívej se na nedávný rozhovor #1). Místo prostého popisu jsem pro tebe dnes raději vyrobil komiksový strip, to aby víc vyzněly ty rozpačité pauzy. Tvůj IT

Žádné komentáře: