25. února 2008

, ostenze.

Jářku, pěkná dětská malůvka. Na měsíčního kojence to není špatný výkon, řekneš si. Tvoje maminka zvolila takto primitivní kresbu záměrně. Prý. No nevím, každý asi máme ten svůj výtvarný standard jinde; já namalovat něco takového, tak se to nesnažím omlouvat, změním si jméno na Paul Klee a budu na sebe tiše pyšný. Tvoje maminka hodlá kresbu postupně doplňovat; dítě je prý schopno změnu zaregistrovat a v nějakém směru ho to obohacuje. To jsem tedy zvědav, kdo ve druhém kole vyhraje: nos nebo urin? Proč je vlastně počet prstů na ruce (pokud jsou to tedy prsty) roven počtu vlasů? Proč vypadá hlava jako dekorace na Helloween? Vlastně jediné, čemu rozumím, je oděv v barvě zaschlé stolice. Něco na mě leze, tak jsem se dnes zastavil v lékárně. U přepážky zrovna stála slečna a chtěla nějakou mast na ... "já vám to ukážu", povídá a sundává si botu. Jelikož neměla ponožku, uviděli jsme všichni tu její modřinku na nártu na vlastní oči. Štěstí, že si nešla pro mast na hemoroidy. Pak byla na řadě, cituji, invalidní bez brélí, ta si zase koupila něco, co se jmenovalo Urinal, nestyda jedna. Další vývojový milník dosažen, včera večer jsi na maminku poprvé ukázal zcela regulérního fakáče. V dnešním polopatickém seriálu účinkuje ekologický prof. PhDr. Ing. JŠ, CSc., neboť magořím a nenapadl mě žádný strip s předáváním Oskarů. Alespoň bych se mohl na to Once konečně mrknout a napsat totální spoiler. Očekávám děj tak na tři řádky, žádný rafinovaný Rambo 4. Tvůj IT

PS: Když si tak čtu seznam vítězů, už chápu, že mě žádný oskarový sanitární strip nenapadl. Pokání ... Až na krev ... Falling Slowly, společný jmenovatel je myslím jasný. Zácpa.


Žádné komentáře: