7. února 2008

, Marek Heinz pije čaj.

Vždycky jsem si myslel, že největším močopudem je káva. Oprava, největším močopudem je samozřejmě tahle skeč od Monty Python's, káva ale bývala hned v závěsu. Ano, bývala, věci se totiž změnily v momentu, kdy jsem si lokl čaje pro kojící matky. Jakmile ta ďábelská přírodní chemie pronikla do mého těla, předpokládám, že začala hledat mléčnou žlázu. Když žádnou nenašla, naštvaně se spustila níž a tam to rozjela na plné obrátky, laktace nelaktace. Tobě se vede dobře, meteorismus zatím pod kontrolou. Řekl bych, že jsi konečně pochopil, že neporučíš větru, dešti a přestal ses s tím rvát. Tvůj přístup mě inspiroval k novému gastronautickému experimentu: na oběd opět fazole Heinz, ovšem zapíjené čajem proti nadýmání. Očekávám fight biblických rozměrů. Dosud jsem neochutnal framykoinový zásyp, přece jen mám v sobě špetku hrdosti. Tvůj IT

3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Geniální. Čtu příspěvek za příspěvkem a bavím se. Co se týče močopudnosti, čaj pro kojící matky jsem jaksi ještě neměl příležitost, ale i čaj normální poskytuje nevšední zážitky :-D

Anonymní řekl(a)...

Dodatek: asi jsem si měl odskočit, než jsem si tu skeč pustil...

tracnik řekl(a)...

Díky, cizí inkontinence ve mně vždy vzbuzuje pocit solidarity. Měl bych ještě dva močopudy pro případ nouze. Zaprvé: zelený čaj Ginko, jeden litr per os, tři litry per urin, vzhled, chuť i kalorie zůstanou po celou dobu průtoku zachovány. Zadruhé: domácí fontánka na zvlhčování vzduchu. Jednu mají rodiče mé ženy. Taky ale mají jen jeden záchod, takže ji pouštějí jen během osamělých večerů.