16. února 2008

, reklamaus.

Včera byl tvůj tatínek po dlouhé době na pivě: seděl jsem u akvária, vedle hráli píseň Karla Zicha, v noci se mi zdálo o vydrách a v hospodě točili Starobrno. Samá voda, při dnešním koupání budu muset být obzvlášť opatrný. Šmakuje ti a za dva týdny jsi přibral půl kila. Když jsem tuhle radostnou zprávu volal tvojí babičce, přišlo jí to nějak moc a zmínila se o dietě. Tvoje maminka má pocit, že kojení způsobuje demenci. Pokud se ta demence přenáší i vzduchem, myslím, že by to spoustu věcí vysvětlilo. A málem bych zapomněl! Vedle kocoviny mám i prezidenta, jakého si zasloužím. Na plastické operace vede, na blondýnky je to zatím vyrovnané. On má sice navíc Lívii, ovšem já mám zánovního Peugeota, takže i to se nuluje. Na počest jeho zvolení jsem mu svěřil hlavní roli v dnešním dílu sanitárního seriálu. Tvůj IT

Žádné komentáře: