4. března 2008

, big brother.

A máme tu novou soutěž! Nejprve bych si ale dovolil vyhlásit výsledky soutěže minulé, rouhačské. And použitá plenka goes to ... strýc Eli za Romana Vojtka a jeho bolívijské peklo, gratulujeme. Bratře, cenu si můžeš vyzvednout kdykoli, Pišta je v tomto směru velmi rychlý a fekálení ho asi nikdy nepřestane bavit. Nabízet ti jako vítězi slíbená dvě piva nebudu; vzhledem k tvé obvyklé spotřebě by to byla vyloženě drzost. Raději je dám na charitu, jelikož nikdy nevíš, pro koho může být plný půllitr tou skutečnou Kapkou naděje. Rád bych zde publikoval vítězovu slavnostní řeč a pokud nám zapíská nějakou hezkou písničku, tak i tu. Také bych chtěl tímto poděkovat všem ostatním účastníkům minulé soutěže, reakce vždycky potěší. Pozor, pozor, nyní se tedy konečně dostávám k vyhlášení soutěže nové. Je inspirována třemi neznámými návštěvníky, kteří na tento blog nedávno zabloudili díky vyhledávání výrazů "brutální klystýr" (o čemž jsem už psal dříve), "klystýr kresby" a "muži v punčocháčích". Taková chvályhodná snaha by neměla přijít vniveč - obzvlášť, když mi počítadlo přístupů umožňuje zobrazit stránku, ze které jste se sem dostali. Vítězem nové soutěže se stává ten, kdo sem během následujících čtyř dnů vstoupí přes vygooglování nejujetějšího spojení. Vítěz vyhraje exkluzivní přístup k minutovému videu, na kterém se Pišta snaží zvednout hlavu a roztomile u toho kníká. Jo a máti, abych nezapomněl, spojení "ištván je pervert" se do soutěže nepočítá. Váš IT

5 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

S frází "hroch v punčocháčích" asi nevyhraju, no, aspoň jsem to zkusil.
Ale Kapku naděje, tak tu jsem fakt vidět nechtěl!
:-D

tracnik řekl(a)...

No jo, když já si myslel, že 4. březen je Den boje proti kapavce. Ale není, pohlavně přenosné choroby totiž vůbec nemají svůj den! Nejblíž má asi 22. březen, jakožto Světový den vody - tak to berte jako upoutávku.

Melly řekl(a)...

Svůj den má pouze AIDS (1.12.), což je vůči nemocným jinými STDs nespravedlivé . (Pomohl by i toto vyřešit pan Christnet?)

Btw, co je Google proti Archivu závěrečných prací ISu...! Seznam "prací na stejné téma" odhaluje netušené souvislosti - kupříkladu vztah Vaší disertační práce a díla Mgr.Aleše Procházky "Didaktika baseballu pro žáky středního školního věku" by si možná zasloužil stručnou noticku... ;-)

tracnik řekl(a)...

Tak to je bomba! Další skvělé zjištění, díky. Jsem obzvlášť pyšný na podobnost s textem Sociální reprezentace zážitků blízko smrti. Lepší anotaci své práce jsem si snad ani nemohl přát.

hazred řekl(a)...

Nazdar Picha, mám dotaz. Jak můžu okopírovat Chybějící qualia, aby se na to nepřišlo? Searle je k ničemu, s KA si hrají malé děti. Potřeboval bych však vysvětlit, a to polopaticky, jak je možné odmítnutí p-zombie a priori, nějak jsem to totiž nepochopil. Jinak se budu muset spokojit s Penrosem a jeho neurotubulama. Anonym incorporated.