3. března 2008

, uff.

Spustila se mi obvyklá jarní únava. Nedokážu ani napsat delší větu. Navíc jsem se zrovna přejedl. Fazole Sweet chilli mohu doporučit. Mají příjemně kouřovou vůni a plnou, lehce pikantní, nasládlou chuť. Dal jsem pod ně jednu maďarskou klobásu. V té masně vypadala nejméně olezle. V to počítám i prodavačku. Botulotoxin Beans. Cestou domů jsem ti koupil kolotoč nad postýlku. Na kolotoči jsou dvě žirafy a dva sloni. Kolotoč je z Polska. Kolotoč musím zítra reklamovat, protože mu nedrží jeho jediný polský kloub. Maminka si půjčila DVD s kojeneckou masáží. Už se těším, až mě namasíruješ. Dnes v 19:35 končí šestinedělí. Při té příležitosti jsi dostal džísku. Taky jsem kdysi v osmé třídě měl jednu džísku. Byla na ní nášivka s nějakými písmeny. Po týdnu mi kdosi řekl, že to DM znamená, že jsem depešák. Nechtěl jsem být depešák. Chtěl jsem být podzemník. Měl jsem háro. Co jsem o háro přišel, nosím už jen saka. A když teď někde zahlédnu DM, znamená to furt jen Discours de la Méthode. Jdu si udělat další kávu. Jinak se dnes House nedožiju. Tvůj. IT

Žádné komentáře: