25. března 2008

, rukoděla.

Zatímco jsi včera jezdil hodinu a půl s babičkou v kočárku, my jsme s maminkou poprvé za dlouhou dobu pocítili takové zvláštní smutné prázdno. Maminka z toho usnula, já se v televizi díval na Halíkovu velikonoční ruku: pokud to vážně formuloval, moduloval a gestikuloval spatra, tak je ten chlap naprosto smrtící rétor a někdo by mu měl za odměnu vyrobit panáčka z roličky od toaletního papíru. Babička vyprávěla o jedné svojí známé, která svého vnoučka nikomu neukazuje, protože je prý (podle jejích vlastních slov) strašně škaredý. Alespoň ho však (opět podle jejích vlastních slov) oblékají do značkového oblečení, které má celkový dojem trochu napravit. Neměla by se vnoučata přidělovat až na základě nějakých psychologických prověrek? Maminku svědí celá maminka, možná to bude nadměrnou konzumací Marmite, kvasnicového extraktu importovaného tvým tatínkem z UK. Když si tvoje maminka při kojení hledala na webu relevantní informace, nalezla něco, co opravdu stojí za to vidět. A nakonec ještě zpráva od nás, kteří jsme získali plný počet bodů ve znalostním testu, pro všechny ostatní: John Travolta má místo brady prdel, smiřte se s tím. Tvůj IT

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Výživný příspěvěk, jen co je pravda. Tak po řadě - Halík na mě má také smrtící účinky, bez ohledu na obsah mě jeho intonace paralyzuje ;).
Panáček z roličky - co dělá s tou ovečkou?! :)
Něco co opravdu stojí za to vidět jsem zase vidět nechtěl :|.
A co se týče stripu - držím se východní tradice o nečisté levé ruce ;)

tracnik řekl(a)...

Levačkou to dělají skauti. Tady jsem k tomu něco našel. Levorucí riskují pravdomluvnost, věrnost, prospěšnost, lásku k bližnímu a zdvořilost. Pravorucí zase enviromentalismus, dobrovolné podrobení se zájmům celku, veselou mysl, spořivost a čest. Fakt je, že někdy mám trochu strach, abych na tu veselou mysl moc nepřitlačil a neskončilo to smutně.